Nieuws

Ondernemers die geen mening hebben, verdienen het niet om aandacht te krijgen

16 Maart 2021 - Algemeen

Free Publicity is nog steeds het ondergeschoven kindje van de marketingmix. Jammer hoor...

Gedragscode Social Media is voor veel bedrijven intussen geen overbodige luxe!

09 Maart 2021 - Algemeen

Wat doet u als een van uw medewerkers zich compleet misdraagt op zijn eigen Social Media? Kunt u als bedrijf daar iets aan of tegen doen?

Emma Wortelboer had niet in de smiezen dat ze door Thierry Baudet werd ingezet als marketinginstrument

Emma Wortelboer had niet in de smiezen dat ze door Thierry Baudet werd ingezet als marketinginstrument

De verrassende inspiratie voor ondernemers die ook hun punt willen maken!

24 Februari 2021 - Algemeen

Wat er tussen Emma Wortelboer en Thierry Baudet op televisie gebeurde, werd een lesje marketing voor ondernemers!

Geen sterke maar een rechtvaardige overheid!

Geen sterke maar een rechtvaardige overheid!

TELEGRAAFCOLUMN Jerry Helmers (23 feb. 2021)

23 Februari 2021 - Algemeen

Het lijkt dé discussie te worden op weg naar de verkiezingen. Voor iedereen – en zeker ook voor ondernemers – is het immers een superinteressant thema: wat wordt in de toekomst de rol van de overheid?

Weet een bedrijf of ondernemer zijn eigen unieke CLAIM wel?

Weet een bedrijf of ondernemer zijn eigen unieke CLAIM wel?

Vooral lezen als u vindt dat u te veel last hebt van de concurrentie!

10 Februari 2021 - Algemeen

Spoiler Alert.... Heel veel ondernemers en bedrijven weten eigenlijk het antwoord niet op deze vraag. Zijn ze dan dus nog te veel een grijze muis?

Nee, beste startende ondernemers van Nederland: het gaat niet vanzelf!

09 Februari 2021 - Algemeen

Je moet altijd wat voorzichtig zijn als je mensen streng toespreekt. Dat geldt vooral bij startende ondernemers!

Heeft u nog wel genoeg ondernemerspassie?

Heeft u nog wel genoeg ondernemerspassie?

TELEGRAAFCOLUMN Jerry Helmers (26 januari 2021)

26 Januari 2021 - Algemeen

Hoe het toch kon dat 2 jochies van 11 jaar me inspireerden met hun passie. En, hoe een GroenLinks-activiste het symbool van anti-passie werd. 

Vergeet de 4 P's: de nieuwe standaard is De MarketingCode

Vergeet de 4 P's: de nieuwe standaard is De MarketingCode

Superinteressant voor al die ondernemers in het MKB die geen eigen marketingafdeling hebben.

20 Januari 2021 - BoekMarketingCode

Succesvol marketing bedrijven anno 2021 gaat niet meer via de 4P's. De nieuwe Heilige Graal is De MarketingCode!