Nieuws
Sorry klant, het komt me nu even niet uit
TELEGRAAFCOLUMN Jerry Helmers (12 januari 2021)
12 Januari 2021 - Algemeen
Het was op Nieuwjaarsavond meteen raak: mijn eerste stevige ondernemerschapsdiscussie van dit jaar. Ik was in gezelschap van twee vrienden. Maar natuurlijk had ik gelijk...
DOWNLOAD nu het E-book Ondernemersjaar 2021
30 prikkelende en plagende vragen over uw MKB-ondernemerschap in 2021
09 Januari 2021 - Algemeen
Alleen in januari en februari 2021 te downloaden. 30 prikkelende en plagende vragen over uw ondernemerschap in het nieuwe jaar.
Ook ondernemers hadden last van coronaïviteit
TELEGRAAFCOLUMN Jerry Helmers (29 december 2020)
29 December 2020 - Algemeen
Even een terugblik op 2020. Jahaaa.... er was/is een coronapandemie. Maar ondernemers wilden het ook niet geloven dat er iets serieus aan de hand was...
Wat doet u als een TV-programma belt en vraagt of u iets vanuit uw vakgebied wilt vertellen?
Natuurlijk zegt u JA. Ook als u geen tijd hebt!
24 December 2020 - Algemeen
Want, Free Publicity levert 100% iets op. TIP voor ondernemers in het MKB: doe hier iets mee!
Laat ondernemers het land leiden
TELEGRAAFCOLUMN Jerry Helmers (15 dec. 2020)
15 December 2020 - Algemeen
De coronacrisis in Nederland... Hoe gaan we hier ooit een keer uitkomen?
Mijn oplossing is eenvoudig: laat ondernemers het land leiden!
Trend voor MKB-ondernemers in 2021: het ontwikkelen én publiceren van een gedragscode
Voorkom reputatieschade. En, erger
09 December 2020 - Algemeen
Grote corporates vermelden bijna altijd een zogenoemde Code of Conduct op hun website. Dit zouden ondernemers in het MKB ook kunnen oppakken!
Wennen aan de cancelcultuur in ondernemersland
TELEGRAAFCOLUMN Jerry Helmers (1 dec. 2020)
01 December 2020 - Algemeen
Elke ondernemer moet tegenwoordig vrezen voor het imago van z’n bedrijf. Of voor zijn ondernemerschap. Die dreiging hangt structureel als een Zwaard van Damocles boven zijn hoofd. Hoe ga je daarmee om?
Guerilla marketing is gorilla marketing: durft jouw bedrijf de CHUTZPAH van de branche te zijn?
Een nuttig maar wel gewaagd marketinginstrument.
27 November 2020 - Algemeen
Grijze muizen onder de ondernemers hebben we al genoeg. En daarom zijn ook hun bedrijven vaak te onopvallend. Daarom de vraag: durft de ondernemer een Chutzpah te zijn?