Nieuws

EXPERTISEBLOG: Hoe werkt onbewuste beïnvloeding via uw digitale nieuwsbrief?

15 December 2017 - Algemeen

Hoe teleurstellend is het als ontvangers van een digitale nieuwsbrief nauwelijks tot niet klikken? Of, kunnen we ondanks het lage aantal klikken toch wél tevreden zijn?

EXPERTISEBLOG: De 20 top-ergernissen van bloglezers

EXPERTISEBLOG: De 20 top-ergernissen van bloglezers

Doe het beter met uw eigen zakelijke blogs!

08 November 2017 - Algemeen

Wat een verschil in kwaliteit tussen al die blogs op het internet. Van prikkelende inspiratie tot aan platte irritatie. En, over dat laatste heb ik het graag even met u in dít blog!

EXPERTISEBLOG:: Hoe genereert u meer ROI met een zakelijk blog?

EXPERTISEBLOG:: Hoe genereert u meer ROI met een zakelijk blog?

Meer effectiviteit met uw zakelijke hersenspinsels

19 Oktober 2017 - Algemeen

De vraag hoe u méér ROI (Return On Investment) genereert op de publicatie van een zakelijk blog, is - verrassend genoeg - niet de juiste vraag. De enige vraag die u zichzelf moet stellen is hoe u méér ROI genereert met uw complete blogstrategie!

(VIDEO) -- Crown Media bestaat 17 jaar

(VIDEO) -- Crown Media bestaat 17 jaar

"Er zijn nog wel wat verbeterpuntjes te benoemen..."

08 Oktober 2017 - Algemeen

Op dinsdag 10 oktober 2017 bestaat Crown Media precies 17 jaar. Er was ineens een verrassend vlog! De 74-jarige moeder van Jerry Helmers spreekt zich uit en benoemt bovendien een verbeterpuntje...

EXPERTISEBLOG: Verwerkt u de 6 D's van DRAAGVLAK wel in uw zakelijke blogs?

EXPERTISEBLOG: Verwerkt u de 6 D's van DRAAGVLAK wel in uw zakelijke blogs?

Zo ja, dan raakt u écht in gesprek met de markt!

04 Oktober 2017 - Algemeen

Elk zakelijk blog of redactioneel artikel over u, uw bedrijf en/of uw producten en diensten moet' de 6 D's van DRAAGVLAK in zich hebben om de kans op (acquisitie)succes te vergroten. 

EXPERTISEBLOG: Wanneer is een verkoopargument aanvaardbaar?

18 September 2017 - Algemeen

Iedere MKB'er communiceert met doelgroepen. Het einddoel? Verkopen uiteraard! Er worden volop argumenten ingezet om die doelgroepen te overtuigen, maar wanneer is een verkoopargument aanvaardbaar? (= geloofwaardig?)

EXPERTISEBLOG: De 6 kenmerken van de excellente communicatieadviseur die bedrijven écht verder brengt.

EXPERTISEBLOG: De 6 kenmerken van de excellente communicatieadviseur die bedrijven écht verder brengt.

Meer omzet, meer bekendheid, een betere profilering, een groter marktaandeel...

06 September 2017 - Algemeen

Dit is wat elke MKB-organisatie wil weten... Wát zijn de kenmerken van een (excellente) communicatieadviseur?

EXPERTISEBLOG: Meer verkopen? Maak een keuze tussen objectieve of subjectieve verkoopargumenten!

21 Augustus 2017 - Algemeen

Wat is het meest effectieve verkoopargument in uw online en offline marketing?