Nieuws
EXPERTISEBLOG: Beïnvloed met een zakelijk blog het brein van uw lezers!
Best handig als u wilt verkopen of iemand van iets wilt overtuigen
08 Oktober 2018 - Algemeen
Als u een zakelijk blog schrijft (en wie doet dat niet?), dan wilt u de lezer raken. Met iets. U wilt in ieder geval invloed uitoefenen op de keuzes die hij kan maken.
Een heel simpel en strategisch trucje om de clickratio omhoog te krijgen!
Leestijd: 48 seconden
22 Augustus 2018 - Algemeen
Met deze tip genereert u letterlijk méér kliks naar uw blogs en vlogs. Zowel vanuit uw (digitale) nieuwsbrief als vanaf Social Media. En, het is nog supereenvoudig ook!
SUPERSHORTBLOG: Vergeet dit niet bij het contactformulier op uw website!
Leestijd: 11 seconden
26 Juli 2018 - Algemeen
Wachten duurt lang. Onbekend maakt onbemind. En daarom hebben we deze supertip voor u. Iets met uw contactformulier. Hoe u nét even iets klantvriendelijker kunt zijn!
SHORTBLOG: Blog publiceren? Dan dit NOOIT vergeten...
SHORTBLOG (maximum leestijd: 17 seconden)
17 Juli 2018 - Algemeen
Ondernemend Nederland blogt zich helemaal suf. En eerlijk is eerlijk. Ik lees best vaak leuke blogs. Maar één tip wil ik toch wel geven; dít moet je écht nooit vergeten als je een blog publiceert....
50 minuten gratis marketing- en/of communicatieadvies
28 juni 1968 - 28 juni 2018 (It's Party Time!)
28 Juni 2018 - Algemeen
Dit nieuwsbericht of blogje is gepubliceerd op donderdag 28 juni 2018. Precies om 09.15 uur. Want dát is het moment dat Jerry Helmers, CEO van Crown Media, precies 50 jaar jong is. En dat vieren we!
SHORTBLOG: Persbericht versturen? Dan dit absoluut NIET doen!
SHORTBLOG (maximum leestijd 20 seconden)
26 Juni 2018 - Algemeen
Als u een persbericht verstuurt, dan wilt u beslist uw kans vergroten op media-aandacht en Free Publicity. Maar ten aanzien van dat persbericht, moet u het volgende vooral NIET doen....!
EXPERTISEBLOG: Ik ben een Mystery Shopper
En het gaat vaak mis in het MKB
10 Juni 2018 - Algemeen
Enkele weken geleden trad ik voor de 100e keer als Mystery Shopper op. Ik bezocht een winkel ergens in het midden van het land. Mijn conclusie? Het MKB komt vaak gedane beloftes niet na. (Au!)
EXPERTISEBLOG: Hoe bewijzen bedrijven en ondernemers dat ze waardevol zijn?
De ultieme formule: W + W = W
29 Mei 2018 - Algemeen
Organisaties in het MKB zijn pas commercieel succesvol als ze één ultieme formule toepassen. Opvallend dat nooit eerder iemand het heeft gehad over de formule W + W = W.