Nieuws

Waarom het MKB jaloers kan zijn op IKEA: klanten staan ná de Lockdown in de rij omdat ze willen kopen... bij IKEA!

28 April 2020 - Algemeen

Na Lockdown meteen naar de IKEA. Bizar? Verrassend? Of, logisch? Waarom staan klanten bij u (niet) in de rij?

Zakelijk bloggen is net als beleggen op de beurs: uiteindelijk is er rendement!

Zakelijk bloggen is net als beleggen op de beurs: uiteindelijk is er rendement!

Met strategie op weg naar groei voor de lange termijn

20 April 2020 - Algemeen

U wilt met uw bedrijf toch meer verkopen? Een hogere omzet halen? Of, op z’n minst een grotere bekendheid toch?

De strategische communicatiefout van Minister Hugo de Jonge (en wat het MKB daarvan kan leren)

07 April 2020 - Algemeen

In dit blog lees je de 7V's van excellente crisiscommunicatie met als doel om mogelijke (verdere) schade te beperken c.q. het liefst te elimineren. 

Vraag voor het MKB: mag je profiteren van coronavirus in eigen marketing en communicatie?

30 Maart 2020 - Algemeen

The Show Must Go On. Maar is dat zo? Kan het MKB het zich permitteren om in de marketing en communicatie 'gebruik' te maken van het coronavirus?

Mag het MKB van werknemers eisen dat ze zich tijdens coronacrisis meer als ambassadeur gedragen?

25 Maart 2020 - Algemeen

Mag je jouw werknemers verplichten om op Social Media reclame te maken voor jouw bedrijf? 

Marketing: vergeet de USP. Het gaat om de USU.

Marketing: vergeet de USP. Het gaat om de USU.

Op weg naar meer klanten en een hogere omzet!

20 Februari 2020 - Algemeen

Ambitieuze bedrijven proberen altijd hun USP (Unique Selling Points) te definiëren. Prima! Maar... eigenlijk gaat het om de USU. Ten minste, als u uw kans wilt vergroten op meer klanten en een hogere omzet!

Geen eigen marketingafdeling? 3 tips voor het MKB.

Geen eigen marketingafdeling? 3 tips voor het MKB.

Geef tóch betekenis aan uw ambities om meer klanten te verwelkomen, een hogere omzet te bereiken en bekender te worden.

11 Februari 2020 - Algemeen

Voor de grote corporates is het allemaal geen probleem. Maar... hoe doet het kleine MKB dat dan? 

SEO waarde van uw online content is niet het allerbelangrijkste!

SEO waarde van uw online content is niet het allerbelangrijkste!

Meer lezers voor uw zakelijke blogs? 4 belangrijke factoren die meetellen voor elke website!

12 Januari 2020 - Algemeen

Als uw online content publiceert (zoals zakelijke blogs, vlogs en podcast) dan is de SEO belangrijk. Maar... het is niet het allerbelangrijkste!