CommunicatieCode / Corporation
In de huidige tijden is het bijna onmogelijk om alle benodigde kennis, die nodig is om aan de soms gecompliceerde vraagstukken van de klant te voldoen, in huis te hebben.
Dat betekent dat er op z’n minst inzicht dient te zijn in de mogelijke samenwerkingspartners. Met wie kunnen we samen de handen ineenslaan?
Hebben we ze wel genoemd toen we de compassie van de markt onderzochten?
Wellicht zijn we nu nog niet uit op die samenwerking (in de keten of daarbuiten), maar het is zeker geen overbodige luxe om alvast na te denken over wat de boodschap voor deze potentiële bondgenoten moet zijn.
De 26 C's van Communicatie:
Casus - Commitment - Compassie - Concept - Context - Commercial - Concurrentie - Crisismanagement - Corporation - Competences - Clients - Cash - Conventions - Creation - Criticizing - Coaching - Content - CopyPaste - Call To Action - Calendar - Catwalk - Conversation - Control - Conversie - Contract - Compliance
De bonus C!
Champaign