CommunicatieCode / CopyPaste
Soms is het wiel al ergens uitgevonden. En precies dáárom is het altijd nuttig (en leuk!) om eens te kijken hoe andere branches een soortgelijke communicatie- of marketinguitdaging oppakken.
We gaan ons daarin verdiepen. Dat levert inspiratie op en soms (vaak!) kun je een idee bijna één-op-één overnemen naar het eigen product of de eigen dienstverlening. Nee, we stellen hier niet dat we zomaar iets van een ander moeten 'pikken'. Nee, we zeggen dat je creatieve marketing- en verkoopinspanningen, die je elders ziet, vaak ook heel goed naar jezelf kunt vertalen.
Kortom: willen we élk wiel opnieuw uitvinden of maken we gebruik van andere ideeën?
De 26 C's van Communicatie:
Casus - Commitment - Compassie - Concept - Context - Commercial - Concurrentie - Crisismanagement - Corporation - Competences - Clients - Cash - Conventions - Creation - Criticizing - Coaching - Content - CopyPaste - Call To Action - Calendar - Catwalk - Conversation - Control - Conversie - Contract - Compliance
De bonus C!
Champaign