CommunicatieCode / Conversation
Anno nu is het van 'levensbelang' om continu in gesprek te blijven met de klant. Maar ook met die segmenten in de doelgroep die geen klant bij u willen worden. Of, in gesprek blijven met ex-klanten (bijvoorbeeld: boze klanten).
De techniek staat voor niets. Iedereen is overal bereikbaar en benaderbaar en van die mogelijkheden moeten we gebruik maken. Op alle mogelijke manier gaan we proberen om in gesprek te blijven met de markt.
- Blijven we de markt uitdagen?
- Hoe gaan we om met bedrijven die geen klant willen worden?
- Op welke wijze willen wij reacties vanuit de markt ontvangen?
Daarbij is vanzelfsprekend heel belangrijk om te gaan bepalen wat we feitelijk doen met al die verworven kwalitatieve en kwantitatieve informatie. Een gesprek moet immers wat opleveren!
De 26 C's van Communicatie:
Casus - Commitment - Compassie - Concept - Context - Commercial - Concurrentie - Crisismanagement - Corporation - Competences - Clients - Cash - Conventions - Creation - Criticizing - Coaching - Content - CopyPaste - Call To Action - Calendar - Catwalk - Conversation - Control - Conversie - Contract - Compliance
De bonus C!
Champaign