CommunicatieCode / Contract
Deze C is een hele belangrijke C. Bovendien geldt deze C voor praktisch alle afzonderlijke deelaspecten van de gehele CommunicatieCode.
Want, als we samenwerken met interne en externe partijen, dan wilt u toch ook dat de professionele opbouw van uw marketing- en communicatieplan zal slagen? U weet echter ook dat u het niet alleen kunt doen en daarom is het van belang om alle afspraken die worden gemaakt, zowel met de eigen medewerkers als met extern ingehuurde krachten, schriftelijk vast te leggen.
Daardoor laat u niet alleen zien dat u het traject serieus neemt, maar u maakt al uw samenwerkingspartners en bondgenoten medeverantwoordelijk voor het welslagen van uw marketing-, communicatie- en verkoopambities.
En, het is gewoon ook heel handig om gemaakte afspraken schriftelijk vast te leggen.
Dat voorkomt een hoop gedoe. Regeren is vooruitzien!
De 26 C's van Communicatie:
Casus - Commitment - Compassie - Concept - Context - Commercial - Concurrentie - Crisismanagement - Corporation - Competences - Clients - Cash - Conventions - Creation - Criticizing - Coaching - Content - CopyPaste - Call To Action - Calendar - Catwalk - Conversation - Control - Conversie - Contract - Compliance
De bonus C!
Champaign