CommunicatieCode / Concept
In deze fase hebben we het over de visie en missie van de organisatie.
- Waar staat het bedrijf eigenlijk voor?
- Wat is het verhaal achter alle ideeën en ambities?
- Wat zijn de drijfveren?
- Hoe denken we over het huidige imago en hoe kunnen we dit afzetten tegenover het gewenste imago?
- Welke reputatie willen we opbouwen en op basis van wat?
- Met welke intrinsieke boodschap willen we de verschillende doelgroepen raken?
- Hoe laten we het lampje branden?
Onderdeel van deze fase zijn de leerzame, creatieve en hilarische associatie- en stellingentest. We raken daarmee het hart van de organisatie. Gegarandeerd leuke discussies!
De 26 C's van Communicatie:
Casus - Commitment - Compassie - Concept - Context - Commercial - Concurrentie - Crisismanagement - Corporation - Competences - Clients - Cash - Conventions - Creation - Criticizing - Coaching - Content - CopyPaste - Call To Action - Calendar - Catwalk - Conversation - Control - Conversie - Contract - Compliance
De bonus C!
Champaign