CommunicatieCode / Compassie
Met welke stakeholders heeft de organisatie eigenlijk te maken?
Veel ondernemers en bedrijven veronderstellen dat er alleen een communicatieplan dient te worden opgezet richting klanten, maar niets is minder waar!
Het gehele relatienetwerk van de organisatie brengen we in kaart. En, we vragen ons bij elk onderdeel in dat netwerk af, wat feitelijk de informatiebehoefte is.
Waar helpen we die afzonderlijke delen mee?
Met andere woorden: hebben we compassie genoeg voor al die stakeholders? Begrijpen we wat hen bezighoudt?
Heel belangrijk om dit in kaart te brengen omdat we uiteindelijk deelboodschappen kunnen gaan formuleren voor die afzonderlijke doelgroepen.
De 26 C's van Communicatie:
Casus - Commitment - Compassie - Concept - Context - Commercial - Concurrentie - Crisismanagement - Corporation - Competences - Clients - Cash - Conventions - Creation - Criticizing - Coaching - Content - CopyPaste - Call To Action - Calendar - Catwalk - Conversation - Control - Conversie - Contract - Compliance
De bonus C!
Champaign