CommunicatieCode / Commitment
Ondernemers in het MKB zitten altijd vol ambitie! Zeker als het gaat om meer verkoop, een hogere omzet of het genereren van een grotere bekendheid in de markt!
Maar, zijn ondernemers daadwerkelijk in staat om uit de waan van de dag te stappen en pro-actief én sturend richting te geven aan het vormgeven van een goed communicatie- en marketingplan?
Vaak niet, zo blijkt. Want, de waan van de dag is toch indringender dan menigeen denkt.
Crown Media is er van overtuigd dat we het hier over moeten hebben. Een goed marketing- en communicatieplan is er namelijk niet bij gebaat als concreet benoemde uitdagingen niet worden opgepakt en blijven liggen. En, dat we na een jaar concluderen dat we uiteindelijk niets aan marketing en communicatie hebben gedaan.. En, daardoor minder hebben verkocht.
De 26 C's van Communicatie:
Casus - Commitment - Compassie - Concept - Context - Commercial - Concurrentie - Crisismanagement - Corporation - Competences - Clients - Cash - Conventions - Creation - Criticizing - Coaching - Content - CopyPaste - Call To Action - Calendar - Catwalk - Conversation - Control - Conversie - Contract - Compliance
De bonus C!
Champaign