INCOMPANY TRAINING - FREE PUBLICITY - Hoe word je BREAKING NEWS?. [Dus, uw reclamebudget kan ná de training per direct omlaag!]
10 Augustus 2016 - Categorie AlgemeenEr zijn marketinggoeroes die zeggen dat je in de B2B-marketing nooit supermarktachtige van/voor-kortingen moet geven.
Tegelijkertijd zijn er vele andere communicatiedeskundigen die zeggen dat je juist wel iets moet weg willen geven. Als je maar de intrinsieke klantbehoefte aanspreekt met je product of dienst....
De waarheid ligt in het midden?
Ik weet het niet... Ik ga het hier in ieder geval eens proberen... Gewoon omdat het een heerlijke zomervakantie is. En, u kunt daarvan profiteren.
MIJN AANBOD:
[Geldig t/m uiterlijk 15 september 2016]
INCOMPANY TRAINING
FREE PUBLICITY
Hoe word je Breaking News?
1 dagdeel á 4 uur. In 2016 door u nog in te plannen.
Van € 1.395,-- voor € 695,-- (exclusief 21% BTW)
- VOOR WIE?
* Voor al die ondernemers en bedrijven die hun kansen op FREE PUBLICITY in de traditionele media willen vergroten en daardoor dus bekender worden.
* Voor al die ondernemers en bedrijven die ook eens met hun verhaal, product of dienst in de krant, op de radio of zelfs op TV willen komen!
* Voor die bedrijven die geen reclamebudget hebben om volop te adverteren.
* Voor de communicatie- en marketingafdelingen van bedrijven die eigenlijk nooit iets met structureel en strategisch met traditionele media hebben gedaan.
* Voor een groep van maximaal 8 ondernemende ZZP'ers die een volgende professionele stap willen maken in hun profilering. (*) Dus, bij een groep van 8 deelnemers... per ZZP'er zijn de kosten dan € 86,90 p.p. (excl. 21% BTW)
- HOE WERKT HET?
* We plannen in overleg een datum. De training duurt een dagdeel (ongeveer 4 uur).
* Ik kom bij u op de zaak. U regelt koffie, thee, een versnapering en goede zin!
* Met maximaal 8 personen gaan we dan aan de slag; we nemen zeker 50 tips en tricks door die uw kansen op Free Publicity zullen vergroten.
* We gaan ook interactief met een videocamera aan de slag. Ik inteview u en u interviewt mij...
- WAAROM DOEN?
* Als u met uw verhaal in de kranten komt, of op radio en/of TV, dan beschouwt de markt (dus: uw potentiële klanten) als deskundiger en daardoor als meer betrouwbaar. Dit komt uw verkoop- en omzetdoelstellingen ten goede!
* Free Publicity is véél meer dan een goed persbericht. Maar natuurlijk besteden we ook aandacht aan het optimaliseren van die persberichten!
* We besteden ook aandacht aan de koppeling tussen Social Media en traditionele media (heel belangrijk!)
* Meteen al de dag nadat ik bij u ben geweest, hebt u nuttige en praktische handvatten om heel concreet mee aan de slag te gaan!
* Ik weet zeker dat u eyeopeners en inspirerende triggers krijgt aangereikt!
* En... uw allereerste persbericht - nádat ik bij u ben geweest - controleer, redigeer en becommentarieer ik persoonlijk, zodat dit persbericht écht zo optimaal mogelijk is.
- HOE HIERVOOR AANMELDEN?
* Vul onderstaand formulier in.
* Ik neem dan binnen een week met u telefonisch contact op om wellicht nog persoonlijke (bedrijfs)communicatiewensen met u door te nemen.
* En, dan plannen we de datum.
- WAAROM WETEN WIJ VEEL VAN FREE PUBLICITY?
Ons bureau is sinds oktober 2000 actief op het gebied van bedrijfscommunicatie, marketing en copywriting. Daarbij hebben we ook aan de journalistieke en eindredactionele kant gewerkt (dat doen we deels nog!). We weten dus hoe het werkt op de redacties. Maar we weten ook hoe je journalisten kunt verleiden, waar ze gevoelig voor zijn en hoe je ze voor jou kunt laten werken.
Persoonlijk hebben wij ook veel ervaring met TV- en radio-optredens én met publicaties in landelijke media. Natuurlijk delen we al die ervaringen.
Sinds 2010 hebben wij deze specifieke INCOMPANY-trainingen al meer dan 150 keer gegeven. Ook worden wij regelmatig gevraagd door ondernemersclubs, sportbonden en business sociëteiten om een Masterclass FREE PUBLICITY te presenteren.
Hebben we u verleid?
Hoe dan ook: het lijkt ons een goed en geweldig aanbod. Geldig tot en met 15 september 2016.
Er zijn geen kleine lettertjes. Alles wat hier boven staat is de deal!
Wanneer maken we de afspraak?
Met vriendelijke en vrolijke groet,
Jerry Helmers
Sr. Communicatieadviseur (wie ben ik?)
CEO Crown Media Group (wie zijn wij?)
Ik heb een vraag, een suggestie of wil iets anders weten. Ik vul daarom hieronder het contactformulier in. Crown Media antwoordt binnen 2 werkdagen!
Lees hier ons privacy statement.