Crown Media bestaat 20 jaar!
Helaas door Corona en Lockdown geen feestje: wel een VIDEOboodschap.
10 Oktober 2020 - Categorie AlgemeenOp zaterdag 10 oktober bestaat Crown Media precies 20 jaar.
Helaas kunnen we het niet vieren door alle beperkende maatregelen rondom het Coronavirus, maar... we hebben wel een videoboodschap!
Oorspronkelijk - nog ver vóór Lockdown en Coronavirus - was er het plan om een gala-achtig event te organiseren maar in het voorjaar werd het al snel duidelijk dat dát niet mogelijk was. Ook een event in kleine setting bleek niet mogelijk dus... het feestje of een event is gewoon verschoven naar een veiliger (lees: méér CoronaSafe!) moment. Wat in het vat zit verzuurt niet!
Trouwens...
We hebben met z'n allen toch wel wat om naar uit te kijken want in dit vierde kwartaal van 2020 verschijnt het eerste échte officiële managementboek van Jerry Helmers van Crown Media. 'DE MARKETINGCODE' zal vanaf de tweede week in december verkrijgbaar zijn via alle bekende online boekwinkels zoals bol.com en managementboek.nl en hopelijk ook in veel fysieke winkels in het land.
Als je op de hoogte wilt blijven van 'DE MARKETINGCODE', dan hebben we meteen een tip:
Laat je e-mailadres achter en dan ontvang je vanzelf een alert als het boek er is!
WAAR GAAT DE MARKETINGCODE OVER?
Met 'DE MARKETINGCODE' kunnen ondernemers in het MKB in het midden- en ondersegment, die géén eigen marketing- of communicatieafdeling hebben of waar marketing door de Waan van de Dag er 'ad hoc' wordt bijgedaan, tóch eenvoudig structuur aanbrengen in hun marketinginspanningen.
Immers, ondernemers in het MKB willen wel groeien met hun bedrijf. Maar ze willen niet steeds na een half jaar en gemaakte plannen concluderen dat ze 'weer niets aan marketing hebben gedaan'.
In 'DE MARKETINGCODE' worden 69 praktische eyeopeners aangestipt waardoor de ondernemer in het MKB wordt geïnspireerd om toch nuttige stappen in zijn marketing te maken. En, als hij het doet, dan kan hij het nu ook echt goed doen. De 69 C's van CommunicatieMarketing zijn bovendien handig met elkaar verbonden, waardoor er een logische routekaart ontstaat naar strategische bedrijfsgroei.
Dus: MKB'ers kunnen slim en strategisch marketing bedrijven zónder dat er een dure marketing- of communicatiespecialist in dienst is.
RELEVANTE LEESTIPS:
-
Dit moet je dus écht NOOIT zeggen tegen de klant!
Bijvoorbeeld in een acquisitiegesprek of in uw algehele communicatie- en marketinguitingen. -
DEZE ZOMER HET VAAKST GELEZEN
Waarom persberichten er in 2020 heel anders uitzien dan in 2015. -
Dit zijn de 5 karaktereigenschappen van succesvolle zakelijke bloggers!
Leuk om even te toetsen of u het óók in zich hebt of u met uw blogs succesvol zult zijn. -
Als ondernemers in het MKB niet weten wat de onderwerpen van hun zakelijke blogs moeten zijn!
-
NU TIJDENS DE CORONACRISIS VEEL GELEZEN:
Zakelijk bloggen is net als beleggen op de beurs: uiteindelijk is er rendement! -
NU TIJDENS DE CORONACRISIS VEEL GELEZEN:
Mag je profiteren van het Coronavirus in je eigen marketing en communicatie? -
NU TIJDENS DE CORONACRISIS VEEL GELEZEN:
Mag je als MKB'er van je werknemers 'eisen' dat ze zich vooral tijdens de Coronacrisis als een betere ambassadeur gedragen? -
Wat kost eigenlijk een copywriter die superwaardevolle content creërt?
-
Hoe vaak moet u zakelijke blogs publiceren? Één keer per week? Of, één keer per maand?
-
Google weet wat het maximum aantal woorden is, dat u in uw blog moet plaatsen.
-
Zelfs een bizar slecht geschreven blog, kan nog heel succesvol zijn!
-
Als een ondernemer in het MKB deze vragen NIET kan beantwoorden, dan is dat niet goed voor zijn reputatie!
Lees hier ons privacy statement.